2004-12-22 17:46:26orange_orange

Xmas Present,,,

<<東姑>> 說:
橙, 你今日SEND左乜野MSG.過黎俾我呀??????????
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
我問你肥火星期日有無同你去打牌
<<東姑>> 說:
無呀, 我都無打~
<<東姑>> 說:

橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:

橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
乜來架
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
wakakkakakka
<<東姑>> 說:
震丫嘛. HOHOH~
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
肥火好似玩小氣呀
<<東姑>> 說:
玩邊方面既小氣呢?
<<東姑>> 說:


您剛剛已收到來電震動!

橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
佢想買xmas gift俾我
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
嗌佢唔好哂$$
<<東姑>> 說:
拱咪好咯~
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
佢話好普通
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
拱我話...等我話俾+man知道等佢等下禮物先
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
跟住佢就angry
<<東姑>> 說:
醒目~~~^^
<<東姑>> 說:
HAHHAHAHAHAAHHAHAHHAA~ 算,啦. ~
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
V___V
<<東姑>> 說:
我覺得肥火當我家下好以玩佢拱.
因為佢會覺得
<<東姑>> 說:
我係知道你地分手. 但係佢又見我係拱玩佢. HOHOHHOOHO~
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
你同佢玩乜黎??
<<東姑>> 說:
不過算啦............我鐘意拱,
KEKKEE. 鬼叫佢唔兜口兜面同我講咩. KEKEKE~
我梗係當唔知啦....
<<東姑>> 說:

<<東姑>> 說:
~~~~~ 煲煙~
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
你幾時玩佢黎
<<東姑>> 說:
我間唔時都笑下佢架啦, 咪佢仲上MSN既時侯咯`
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
哦~~
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
佢仲小氣緊呀... >"<
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
佢究竟諗乜里???
<<東姑>> 說:
你咪由佢咯.
如果佢都仲想同你KEEP住某程度上既關係既話
即係佢都仲鐘你啦,
而你又唔再有進一步. 即係你都鐘佢啦~
加上佢都唔同我講, 即係都唔想公佈分手啦.
唔公佈. 即係話佢可能有機會想追番你啦~
<<東姑>> 說:
就於以上既言論...
我覺得
<<東姑>> 說:
佢唔開心, OR 心情唔好.
無論係乜野事. OR 關邊個事都好
<<東姑>> 說:
我諗..........
<<東姑>> 說:
你可以問下佢乜野事.
如果佢唔想講既話.
你咪由佢咯,
<<東姑>> 說:
都無乜辦法架啦,
<<東姑>> 說:
等如我同狗仔一樣.
佢發脾氣, 唔開心.
我都只係問下佢,
極其量自己諗下佢乜野事,
做到既咪做好佢咯.
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
咁佢又同swallow講???
<<東姑>> 說:
做唔到 OR 諗唔到佢乜野事既
咪由佢咯.
<<東姑>> 說:
俾D時間同埋空間佢咯~
<<東姑>> 說:
拱可能表姐問起佢. 佢先講嗟.
同VINCY一樣, 唔問都唔講啦. 好老實.
我本人就無問過佢. 所以佢唔講亦都唔出奇~~~~~^^
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
我唔系唔想收佢禮物...字不過係朋友需唔需要呢???又係佢自己話做番朋友既
<<東姑>> 說:
拱.....我覺得佢唔講, 唔代表講大話呢個理念.....
佢好根深蒂固咯~
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
佢而家就黎玩小氣@@﹗?﹗?﹗
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
佢好根深蒂固咯<-----你意思係???
<<東姑>> 說:
我唔系唔想收佢禮物...字不過係朋友需唔需要呢???又係佢自己話做番朋友既 << 嗯.............咪呃自己啦, 你自己何嘗又唔係當佢唔係朋友黎看待呢.
所以我覺得你地既關係......只係表面上有所改變. 實際上.
變化又未至於拱大.
假設佢係一個唔係好習慣拍拖既男人.
茂茂然叫佢接受一個異性. 要同佢相處...同佢溝通. 甚至係生活既點點滴滴既話, 一時間可能接受唔到. 我覺得. 如果你想有結果既話,
而又未想放棄既話, 就靜待時機啦.
當然係某方面上...你可以同時間接受其它人..........因為. 係佢先放棄呢樣野既~
<<東姑>> 說:
嘩~
<<東姑>> 說:
好倦~
<<東姑>> 說:
打到自己講乜都唔知道添. HOHOHO~
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
hahahahha,,,,