2004-10-28 12:45:26☆°.﹒㊣安安★☆

上堂

我想,我已到了油盡燈滅的地步。

好累好累,我真的好累了,幾時先讀完個degree呀,救命!

************************************************************************

上堂好似做左箭笆咁,有咩理由我地做錯,人地組都做錯,只係話我地先?況且佢地的錯處比我地的明顯好多喎,

and仲有我地做多左野,佢就話我地complicacy,人地咁同樣做法就係勤力地錯?我想極都唔明。

另外,點解次次人地組做o岩就一定有讚,我地組做o岩就無既,記著,同一條問題,或者係只有我地做o岩都唔會讚我地,佢都唔會讚,算點先?根本就係佢對我地有偏見。

我上堂時係特登大聲同同學仔講同同學的差異架,yvonne問佢究竟聽唔聽到,我話我係特登架喎,俾佢知地我地都識分好同唔好都好架,而且唔係係咁俾佢恰都唔出聲,我絕對唔係話人地錯,所以佢應該話埋人,係點解佢只係話我地呢?我只係導師的處理手法令我同組的同學好唔舒服同好唔公平。

我已決定在apprasial上告佢一狀。

好嬲,好興,仲興過男友仔激我,我地上堂o者,唔係受氣呀?仲要成日有意無意貶低我地,ad好失禮你呀,我地係在公開試度失敗左,唔代表我地一世都係咁架,好多日校的學生都無我地咁勤力啦!我地上進竟然俾佢咁踐踏,我會盡力做好呢科既野,即使我只係elective呢科,唔會衰俾呢d衰人手上。

我唔係話佢無料,佢的確係有料之人,講書都好清楚,不過佢對人的訖理手法,我好唔認同而矣。

>.< x 100000000000000000000次

***********************************************************************