2008-02-25 21:09:24*’瘋掉勒.’*

可恶的魚骨.




話説今晚去左小肥羊打邊爐..

見到d魚片好新鮮的樣子.

就叫媽mi"錄"左幾塊比我ya..

點知薄"qiqi"嘅魚片隱藏左n甘多條魚骨仔..

食第一塊嘅時候都感覺情況不妙..

但冇理由浪費食糧嘎.

就繼續拉..就係甘就"奶"野拉.

有條細魚骨叉左係我條利度..好痛又好辛苦..

不過我冇出聲..但係我d眼淚狂飆..最後我媽咪終于察覺到我有d唔妥..

我d親戚知道我啃魚骨的時候..就"錄"左條西洋菜我食..叫我就甘吞落去..

我心諗..我條魚骨未沖走.我都比條菜啃死了.所以我都冇理親戚們嘅説話.

我上網求助..個個都叫我飲醋..但我正值青春期.甘多豆..飲醋我會留d印係度嘎..

所以未食完野.我都冇曬心機..自己返左屋k拉.

經過麵包店.就入去買左幾個麵包同蛋糕繼續返屋k與魚骨搏鬥..

最後..我當然係執返條命仔..

打敗左魚骨la...!!




p.s雷小撈已經以新形象示人..遲d要嚇你們一大跳.!!

上一篇:hard training.

下一篇:很想念..