2008-02-03 09:18:01*’瘋掉勒.’*

Damn it .!





我哩排都唔知做咩成日失眠.

今日4點幾的時候.好不容易才入睡.

7點幾的時候.我阿婆狂係度穩鎖匙.

果陣已經嘈醒左我.自己穩唔到竟然想挖醒我.

叫左我一聲..我唔理渠.點知渠叫多兩聲之後就狂閙我.叫我起身穩稱鎖匙比渠.

好.於是我就起身裸左自己稱鎖匙比渠.於是再訓過.

轉頭.渠竟然係自己個袋度穩返渠稱鎖匙出來.

真係比渠吹到漲曬.

然後我也再都訓唔着啦.

真係想大罵一連串粗口.!!!

最討厭人地打擾我訓覺.尤其係d甘難訓得着嘅情況下.!!!!!!!!

上一篇:滿足的一天.

下一篇:次次都係甘..