2007-08-03 23:55:27*’瘋掉勒.’*

睇到D相..谂起咗好多野..

今日,我表妹发咗好多佢嘅近照比我..
Woo~d相影得几好..觉得我表妹真系越大越靓啦..
好有明星的味道..
所以我决定今期封面就比你做啦..曹Miki!!~

其实我想讲嘅..并5完全系我表妹..
仲有D我自己嘅相..

话说今晚我吖妈帮我D野”大扫除”..
稳咗好多我嘅回忆出来..
睇返我初中的相..我真系觉得自己系全世界最薯嗰个..
头发短短,带住一副紫色的铁筐眼镜..
很丑很丑..
真不明白,那时候的我,为什么还是很受欢迎,还是有男的喜欢我..
陈生那时候,还那么爱我..
我想..陈生大概是我初中的唯一回忆了..

哈哈哈哈.,陈先生..你放弃我这么好的女人..你会不会后悔啊?
如果你后悔了.我可是随时都欢迎你回来我身边的..
尽管你已经不是我爱的那个好男人..!!

上一篇:终于看完了.

下一篇:哇哇哇.~

‘_bo車 2007-08-04 19:50:58

我唔記得你初中個look咯!哇哈哈!

我前幾日打開返初中同學寫比我嘅紀念冊.
好多圖像浮現向腦度,好懷念..
再見我的初戀...