2005-04-20 00:30:47fifi陳

戀愛地圖

今日lunch同kk去左和民食
等左成粒鐘~
坐低之後我地叫竟然叫左2個set lunch+個奄烈飯..
勁!!!!!!!!
食得哂之餘仲每人叫埋甜品~ 桃咩雪笆! 正!!!!!
我諗住呢餐我請客嫁痳...
點知比kk搶左..
埋單果陣個waiter都唔知收邊個好~ 哈哈~~ 佢個樣好好笑~
今餐食得kk好容.... 都唔知點比番佢好..
同kk食飯好開心~ 真係好耐無見佢啦~~!!
我諗都有半年~
等閒真係要約番下d朋友仔出下街先得~
今個lunch頭尾加埋食左2個鐘~ heheheeee~~~


sales明明話3點幾就返, 點知咪又比我估中左囉~~ 無返!
車~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今日唔洗ot~
放工去左太古睇"戀愛地圖"
套戲既內容講述三個戀愛, 三段戀愛都係有d la能既
想知多d就自己去睇啦~
都ok好睇~
好鐘意小宣, 點解佢個樣仲咁young既呢~ 真係襟睇~

睇完戲去左上次間shop 度睇衫, 其實我係想買番果陣外套.
但已經搵唔到啦...九成九賣左....
好後悔.........
以後見到自己真係鐘意既, 就好去買.. 否則又後悔..
呢衫我掛住左幾日啦... 唉... 無緣..
突然又諗起尋日落旺角見到果件t..
件t真係好靚!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
真係好鐘意嫁!!!!
但要成$420... 真係唔捨得....
為有等sales先再諗諗啦...

頭先啋左部機三個字洗去沖涼, 用左果支沖涼瘦tim~
好似都work dd咁, 真係會興興地嫁~!!
不過我捽左成身, 淨係得手臂興..
聽晚再捽行d先~~ 呵~~~~~~~~~~
唉.........
要減到10磅.. 真係好難嫁...
唉唉........