2005-04-19 00:31:47fifi陳

樓梯機

今日崔大人終於返工啦~~
但法國小姐就病左請左假
今日勁多野做..
崔大人仲唔放人, 阻住哂!!
遲左成粒鐘先走得...
妖~~~~~~~~~

今晚落左旺角行街街
買左條褲, 我覺得都幾貴...
望果陣覺得幾靚, 因為我like果隻色~
深綠色~ 正!!!
我係特登行番轉頭買嫁~~
但...咁既價錢又好似貴左dd囉.... ^^"

就黎走果陣, 去左太子,
kk話借部樓梯機比我用,
我真係要減肥啦!!
真係好肥... 我自己已經睇唔過眼!!!
佢仲比左支沖涼話會瘦既野我~
其實大家都唔信支野真係work! 但kk話當磨沙用都唔錯~~
不過今晚唔記得用..hehee~~
至於部機今晚就第一時間玩!
好似好辛苦咁... >.<
踩左一陣就已經出汗!
因為我已經沖左涼, 所以決定聽晚繼續,而家姐就仲玩緊..

今日食左藥, 都未想訓住.. 仲好似好精神咁tim~
下次都係早d食~!!

p.s. 今日見到廖碧儀, 真人都幾靚!!!! 原來佢好高嫁~
不過佢著左件外套, 睇唔到佢身材tim.... 可惜可惜~~