2004-12-14 00:57:17fifi陳

日記

果日比索女提一提, 先記得原來我係有個日記既~....
我都差d唔記得左lu....
真係實在太忙!
唔知今次寫完之後會係幾時再寫呢?!

好唔開心!!!!!!!
無論咩事都好唔開心!!
sis sis...好想去唱K! (唔知你仲有無check呢個所謂既日記呢?)
上個week又再去上海,諗住番黎應該感情會好d!
但...無囉!!!
仲鬧交tim!
竟然寧願去玩都見下我...
我知我又唔係去左邊又唔係去左好耐, 但你咁樣會唔會有點兒那個呢???
我諗左好耐......
究竟我算係乜野呢??!!
我又訛左好耐.... 好似諗通左,又好似唔係咁...
我唔知自己想點...........
只係知好忙好忙,公司既事好煩!!!!!!
煩到想死想唔做!!
辛苦無人知...個個一聽到我去上海就好似好羨慕咁!
有咩好羨慕?!
雖然我食左好多野,同miss chan都上算開心..
但辛苦既又知唔知??
無人問過我.無人關心過我.