2004-09-07 22:55:29fifi陳

9/7 Tue

本來今晚約左人去街既...
點知人地要ot.. >.<
算~~~~~
話掂我都好累!

今日lunch同ms.chan行街
好奇怪..
話就話佢想行街!
但佢都唔係睇佢自己想要野既!
又無話買比人喎!
所以都唔知係度做乜咁...無乜方向...
本來想叫埋法國小姐一齊去既
但佢又唔舒服
所以今晚都算早走!
我地七點就放工啦~~
番到home有魚魚食~ 正!

今日lunch食左個魚蛋牛肚河
好好味啊~~~~~
仲好飽!!!!!!
好似好耐都無食過咁多野同咁飽啦!!!
好似講到好可憐咁... hehee~~

今晚電視無野好睇.....
好彩now有野睇者~
做"左眼見到鬼"
有好多film都未睇~
今晚就放肆啦!!!!!!
一度食特大包既卡樂B一度飲汽水~~
hehehheeeeeeeeee~~~~~~~~~~~
睇黎聽日要乜都唔食先得啦!

呢套film都幾好睇喎~
我覺得sammi好靚啊~~~

今曰kk打比我,原來佢份新工返左一日就無返啦!
不過佢又話我知聽日返第二份工喎
仲係金鐘tim!!
所以我約左佢聽晚去街街~~ ^^
真係好掛住佢呀!!
好擔心佢比人蝦..
又好擔心佢辛苦...
希望佢呢份工好啦~~