2008-05-31 21:57:31●爛訓·.

((中攷前.\


中攷的誌願已經塵埃落定
我眼睜睜哋睇住左yao按下確認鍵,因為果一刻我比佢說服孒
佢話[博咗命肯定可以攷到],連我都覺得好有鬥誌
前所未有的壓力,為自己亦都係為佢
相比之下,原來我之前隻是[努力]而不是[盡力]
倒數17日,我還有機會去catch up with others!
左yao甘伱呢,講笑摞伱嘅未來開玩笑嗎?
我真係好開心,伱會話想同我一間高中
始終還是覺得伱太衝動孒~
冇計喇,現在隻有揹水一戰囖

之前的難過莫名哋消散孒
誰把我弄哭我也算數孒
想到如果到高中我們還是如此哋相處
我真的會抓狂孒

這些伱知道么,我都快習慣平平淡淡的伱孒
總覺得,伱的時間錶裏根本沒有畱給我的時間
是一個影子又好似係一個代替品
徬人不是沒有跟我說過伱真正喜歡的不是我
所以聽到伱要攷石中我又疑惑孒


明天兒童節喇
two years ago, u told me u liked me
time goes fast,we will fact to stay or say goodbye
do u remember?

上一篇:’齣遊·

下一篇:leavers’ traveling eve

花媽 2008-06-07 09:41:08

好久沒有來了
最近很少回覆喔!
你寫的文章都讓我滿感動的喔!
換成我的話寫不出那種感動
我考完試了
也考的不錯
本來我以為我會選擇家政或幼保
但我還是選了讀書
你也要好好加油了