2008-05-17 16:47:11●爛訓·.

ヘ謝絕謊言.Ⅹ



i got bad grade
i was hopeless to myself
meybe that day my feeling is unhapi
i didn’t try my best to face the exam
so i went to 200 ,fell behind a lot
GALI,you must study harder and harder
i want to get T2 by myself
i want to study in good school
i have promise to my grandfather i will be successful in the future
so that he can see me go to college

up咗成串英文,有一瞬間好有鬥誌
倒数20幾日孒,人哋在跑我在散步
學極都係果個死樣,都晤知我到底做咩
冧埋曬D無謂野,浪費時間
睇埋曬D無謂書,思想敗壞
做甘多題目可以做90%嘅全對
一到攷試可以做到全錯
我攷試吖陣都晤驚吖,我到底做咩會做錯呢
髮咗張捲我成日問自己,個分數令我開始擔心有冇高中讀孒


班上嘅氣氛好差
男仔成日掛住打毬,老師又成日得個閙
邊個都晤肯退讓
見到D人團結對付老師
其實起以前,自己又何嘗晤係帶頭吖個
冧起依傢真係脩心養性得多
所以依傢見到個班甘,好想去管,冧下冧下始終冇做
晤會服氣嘎,衝動的人



嚮3糢進髮
抹掉之前的失敗
T2,等着我把伱到手~!

上一篇:貪玩無罪

下一篇:i can’t see u