2004-11-26 20:45:53feman

新的體會



近呢個月我成日都係銅鑼灣
係呢 d 省城地區……真係唔同好多
同我住開o既屯門真係有好大分別
呢度可以話係盡集香港o既高質素女生
就算係我一早起身撘車都已經好大分別
一架平平無奇o既 962 P
就放左超過我一個月係屯門見到o既靚女o既數目
所以我而家習慣朝早撘車架車唔上屯門公路我係唔會訓架

您地見我咁講野
千其唔好誤會我係一個好色o既人
我只係一個不可風流o既小朋友
神…賜比我一雙眼睛….一雙最偉大o既眼睛
雖然唔係大……但係都夠我欣賞呢個世界o既美事
美女….只係其中一種

孔子都話……食色..性也
其實我本身唔係咁鐘意孔子果 d 儒家o既道理
但係呢句…..我作為一個男性…..絕對認同
何況我只不過係用眼去食色
又唔係真係去食…….所以我覺得無問題
但係女性就永遠都接受唔到呢個現實
無辦法啦…..係佢地自己要我地
令佢地埋沒係幻想裏面…..講真….邊有唔飲鮮奶o既貓
唔係佢地鐘意飲……..而係佢地根本係需要呢樣野