2004-11-26 20:39:30feman

時間



呢個世界好得意o既
有時你有o既野並唔係你想要o既
但係當你得到想要o既時候
又係想要其他野

唔通真係有魔鬼係度引誘我地??
好似想要o既野永遠都唔會停止咁架喎
我都唔知點解….不過係咁都幾好丫
人…..始終都係要有目標先可以生存o既
可以有多 d 幻想o既空間比自己
人都會活得開心一 d

我覺得呢個世界真係好奇妙
永遠都唔知會發生 d 咩
所以我每日都好期待有咩特別野發生
直到…..呢個世界無哂野比我去期待為止

可惜人o既一生係有限
唔係每個人都可以等得哂自己想要o既野
所以我地要進取
去爭取我地想要o既所有野

我需然識講呢 d 野
但係我份人就唔係咁鐘意同人爭野 (但係我又成日上 yahoo bid 野)
雖然爭取係正確
但係我o既性格天生和平主義
我永遠都係度等待….等待….再等待
等到機會出現先至出手~~~~~hehe
呢個世界….日日都有奇蹟出現的
係睇下幾時輪到我有奇蹟架姐