2004-11-26 20:34:23feman

如果唔洗… (之前打埋好多...而家 POST 返)



人如果唔肚餓就唔需要食野
人唔悶就唔需要去玩
人唔洗用錢就唔會去搵錢
人唔洗……就唔洗…….

你話如果有好多野都唔係必要o既話
呢個世界會變成點呢
大家睇前睇到o既所有野
其實都係周期元素表裏面搵到

女士愛用o既 LV 袋
何償又唔係由 碳、聚苯乙烯、磷、鉀、鈦………..
呢 D 咁o既化合物組成…
女士們話一生必要有一顆o既 “永留存” 鑽石
仲簡單…..只不過係碳o黎
只不過佢同燒野食果 d 碳o既分子排序唔同 jar ma

就算連我最鐘意玩o既玩具
都只不過係由聚苯乙烯同埋鐵組成

我地所追求o既野
其實係我地身邊都可以搵到
但係佢地唔同o既型態出現
就會令到我地控制唔到自己
唔理晏晝無飯食都要比錢去買返o黎
去擁有佢地…..

人一擁有過就會害怕失去
但係調返轉頭諗
你只需要唔去擁有佢….咁咪唔會失去 lor
人擁有得愈多野….生活就愈痛苦
為左害怕失去同埋擁有更多而生存
呢個真係我地做人o既方向???

咁樣做人根本享受唔到 The Color Of Life ………..
所以我主張唔好擁有咁多~~