2004-10-11 22:58:51feman

從新啓動>>>

之前暑假係咁返工
搞到荒廢左呢度
而家時間多返少少.....我又返O黎搞事

呢幾日都唔知做乜
好似做左好多野
但係完全唔知自己係度搞緊乜
我諗我係有 d 問題的
只係自己發現唔到

今年有班新同學
情況唔同上年
今年有好多女仔
上年就得幾個
可能係因為咁O既關係
所以今年返左成個星期學
班裏面 D 人個個都好似唔識咁 (女仔始終都係無男仔咁易玩埋)
咁返學變得一 D 都唔好玩
有建及此...我打算用 2 個星期
搞好班裏面所有同學O既關係
今到成班都有一個好O既學習氣芬
咁我返學上堂都坐得開心 D


FDBS 101 O既同學睇到就識做啦
幫下手...大家都好~~~HEHE