2004-07-15 03:18:37feman

Good Show

今次出 Show....7 月 16 日 星期五
同一班夾左兩三個月o既 fd
同佢地第一次出 show
真係....好擔心...

正所謂天有不測之風雲
事情點發生落去真係無人知
希望順順利利.....玩得好好地咁就好喇

我地隊野....而家暫時叫住做 " Edevil "
呢個名....我幾鐘意....

班衰仔....次次練親野都帶條女上o黎
睇住我地玩.....真係想講多句都唔得
雖然我都想咁....但係...你地都唔好次次都係咁丫
我會睇到眼火爆架....

出 Show 前我都打唔出 d 咩喇
玩完返喇再報告啦