2004-07-09 21:14:44Felicity

日記

Po Yee琴日去左澳門,無左佢o既電話,又令到我忐忑不安,唔知佢會買咩俾我

呢? ^^好貪心添......不過佢今晚8點幾返左來啦,打左俾我。^^

仲有另一個朋友仔LAU HUNG KEI出左葡萄牙,足足去一個月,但係佢o係o個度同我

ICQ,我知道佢一定唔捨得返黎香港。唉~~~無奈。

今日再一次俾同一個人放飛機,唔緊要,係自已早左出門口,而佢9:48a.m想打黎話

我知佢daddy o係屋企唔好上去,可惜我接唔到呢個電話。一向我都要六點九起身返

工,今日可以訓到七點四已經係好幸福,但我又無福消受,好早起左身除了聽歌,

我選擇了掃地拖地,令我提前出門口都全因為留在家中無所事事,上人屋企只不過

想大家交換返隻手錶,不過算啦,ANYWAY~!今次我都會列入為放飛機。

後來,一個人去左M記食早餐,我未試過帶超過2000蚊出街,同埋用1000蚊紙買早

餐,找左錢仲衰,搞到MMONCHHICHI肥哂。

但係一早拎左2500蚊,我都係沒有任何喜悅。我完全諗唔到呢份工有咩好,想同我

妹妹交換,起碼可以搵幾多洗幾多,不用再扣除1000蚊的開支.....唉~!連billy今

個月都多過我,只因我做左十幾日O者,之後我必定比佢多,YEAH~

*第二次收到CECILIA的E-MAIL,要寄好多好多POSTCARD俾佢,記得記得。

其實學生八達通只適合十八至二十五歲同時就讀於香港全日制學校的人使用.....現

在的中五畢業生恐怕也沒有這個資格使用。

我今日取消左張學生八達通,買返張成人的,我絕對認為這個是百分百明智的決

定。

首先,自己已經失去學生的身份,並無藉口及資格讓自己再使用它,豈能給自己觸

犯法律呢?

我們不應該每次懷著得過且過的心態,博佢捉唔到,不過要有心理準備呀各位

BABY﹐捉到罰500蚊,到時候,什麼過期學生証根本無用,況且証明身份的必定要有

相片的那張學生八達通,ANYWAY~要我用學生八達通,我一D都唔安心。

而且我放工搭巴士仲舒服,不用行十分鐘去搭地鐵,雖然$5.7地鐵錢聽起來比回程

巴士116 O既$8.9平好多,但其實搭地鐵之後仲要轉小巴返屋企$2.6+$5.7=$8.3,只

係相差$0.4,為何不善待自已搭巴士舒服D呢?最重要的是我可以有半小時多的時間

睇書,你同意我的做法及想法嗎SAMANTHA?

SAMANTHA: agree lor, you have no choice!