2008-11-28 16:04:10FeLeFatFet

Thank u

呢排我的一位親密的友人....佢因為某些事唔開心...

睇到佢唔開心....我的心裡也不是滋味...

因為...少了她陪我嘻嘻哈哈~

其實你因乜事唔開心...我完全明白的...

你會因為呢D事唔開心...我也完全可以理解的...

因為....我都係過來人....!

其實...就算我點叫你唔好唔開心...點氹你...

都係無咩用囖....

問題係要在乎你自己點去面對呢D事囖...

我知你怕去面對呢D事...

不過...有D嘢係避唔嚟噶...或者早D面對...你會早D走出呢個陰霾...

當初....我都同你一樣....唔想去面對....唔想見到嗰D衰人...

不過...佛山街咁細....想永遠都撞唔到....係impossible囖...

無理由為咗一個唔再值得為佢唔開心嘅人...而剝奪咗自己去尋找幸福嘅權利噶嘛...

你要堅強D....唔好怕去面對...

就算要去面對...至少還有我陪著你...知道嘛?

雖然...我知道講就容易....做到真係好難...

不過....呢一切都係時間嘅問題....

俾D信心自己...俾D時間自己...

你一定會做到噶...我相信我唔會睇錯人噶~!

以上...都係我對你嘅一D肺腑之言...

可能有D嘢...我未必講得啱...

但係都係我對你嘅一D建議...

如果你覺得啱嘅...嘗試下去接受我嘅意見吧...!

我不想見到我身邊的朋友不開心...!

尤其係你...雖然識你嘅日子祗不過係短短幾個月...

不過...我哋卻好似係識咗幾年嘅老朋友咁...

好多嘢都係好夾...又無話不談....

其實我很想見到你笑的樣子...因為你不笑,悶悶不樂的樣子...真的不漂亮...哈

好似LMF某首歌嘅歌詞咁:"我要每個人開開心心,痛痛快快尋開心"~

加油吖...不要因為一個不再值得去唸嘅人而不開心了...

過去就讓它過去吧...!

別人都不再珍惜了...你再去想也只是零價值...

就讓這些回憶永遠埋藏喺你心底深處吧...!

my dear F...加油....堅強....

“多少失戀者仍然健在。證實要放棄過去至找到未來!”

不好的事一定都能挺過去的~!


--------------------------------------------------------------------------------



呢篇日記係小瑩個blog睇到嘎 好驚喜

好感動

睇到我眼濕濕 真係衰

突然間覺得自己好鬼醜啊 哈哈哈

我今晚又諗通佐 係咪好犀利

其實真係覺得自己以前好幼稚 個世界好細 見識好少

呢幾個月 我學識好多也 諗通好多也 都唔係虛度嘎 我諗老佐自己諗返起呢幾個月嘎日子

我係點樣對待自己 點樣鍛煉自己 我一定會驕傲

好坦白講 我仲係有唔開心的 有時候突然閒諗起 會覺得

點解會甘嘎 點解會搞成甘嘎 好似發佐場夢甘 時間上好似過佐好耐

但感覺上就好似無耐之前先發生完嘎事情甘

到呢一刻 我唔想再埋怨 肯定大家都有問題先會搞成甘

其實我唔係冷血嘎

唔知點解依傢個個都話我冷血 我表面無反應 唔代表我無感覺阿嘛

唔可以唔講多一次 時間過得好快 已經11月底啦

我成日都覺得 甘凍嘎天氣 加上甘多節日嘎季節 身邊一定要有一個錫自己嘎人陪住自己渡過

我今年無囖

所以先會傷春悲秋 憶苦思甜

“微涼的秋 蕩來傷口”

我就因爲呢樣野蒿沮喪啦 又無人陪我過節 最唔悶得嘎啦我 但係 放心啦 我好快又會諗得通呢個問題嘎啦



--------------------------------------------------------------------------------


我纵使剧痛氣喘不堪想象

总需要维持大方的印象


而你讲得多漂亮

或许彼此错在成长

双方的想法大致没法一样

何必随感情荡漾


宁愿尝试痛苦感觉当享受

能呆望着你转身及退后

仍不能沾湿眼眸

欣赏你 用甜言蜜语去讲分手


明知长流细水想法太荒谬

前尘和旧爱 逐吋地遗漏

你那种天空宇宙

只可以用来容纳我最深刻那伤口



以上 小Q覺得好好聼