2008-08-11 10:04:59FeLeFatFet

原諒我

星期六 0809
上午落班之後瑩瑩接我落班去金城飲茶 好開心
之後源源都過黎join我地
有源源係度就會笑到祿地嘎啦~
源源話就算呢個世界無曬女人 而自己又有性需要 只手無佐 個條女唔收錢 都唔上距...笑死我啊!
然後我同瑩瑩去hair cut...等到我係salon訓着佐!好可憐阿我...
然後仲要比人夾住佐~辛9苦啊!

老爆加入我地 去修甲...
哎 我果然係屬於清純係嘎 搽黑色甲油都唔啱我嘎...
然後去佃源狂食三文魚刺身...
過程中個兩位女士在講自己以前拍拖的辛酸史...哈哈哈!好精彩嘎...
可惜我好平淡,唔係都同你地分享嚇...!

然後老爆要同同學飲也...我就覺得都唔識嘎 唔係好想去 點知老爆發曬脾氣!
哎...算啦!去囖~
死人瑩瑩唔識開部jeep車門 笑死我啊
今晚去佐"卡卡"...第一次去!覺得環境好惡劣喔...
原來老爆d fan我都見過 5個人玩強姦你...最後我強姦佐鄭秀文!哈哈~

然後例牌老蘭 好悶 悶到我個樣cool曬 個個都走黎問我係咪唔開心!
繼上星期我嘔完之後 一個星期未飲過 飲番好想嘔阿
跟住源源就買了支黑牌 飲落都舒服d...
過程中發生好多超唔開心 超唔開心 超唔開心嘎野......成班賤人在附近!

0810
我例牌每個星期日都會比電話吵醒 好想發脾氣...
星期日都唔想出街 晚上飯後 我竟然自己一個走去吉之島
哇...我未試過自己一個人行吉之島嘎 講出黎好似好辛酸甘
呵呵...原來一個人行感覺都唔係好差
買佐好多也阿...仲買佐d零食比瑩瑩帶番學校...
儸比距個陣真話我買進口杯面比距 頂你早講啊 買國產啦 進口好貴阿(講笑)
然後自己買佐一支中裝卡士奶飲 去美心買麵包食 好識嘆阿我 哈哈~
所以就飽死我啦~
然後老虎狗去接我走 送瑩瑩番學
點知只傻婆聽到人地去睇波又話要跟我番佛山...
哎!然後我地3個又番番南海銀太陽睇籃球...
我就食蒜蓉西生菜...哈哈!
11點前我就回家訓了...
心情有點低落...哎!!!

某人要原諒我日日講大話 日日都要穩藉口避開你 因爲你實在是不受歡迎

日日爲了你而講大話 我自己心裏也不好受 認識你真倒煤...

原諒我啦...