2005-08-31 22:17:29FeLeFatFet

很渴望颱風...

呼...今天終于都搬好宿舍了!好辛苦哦...出了一身汗...
都辛苦了爸爸媽媽了...他們真的對我太好了...什麽都搶着拿!
翻到學校就會好挂住寶寶...唔知你現在點呢?真的好挂住你啊...
今日剛入到宿舍...真係好似爛民營阿!55...555....好想念609阿

天氣好熱吖...好想打颱風...然後繼續放假...
好鈡意落雨...豬仔都係好鈡意落雨..我鈡意打雷...我成日都係你面前扮驚.等你攬我實啲,你就會話:豬仔咁細膽嘎?...開心!如果每日都咁平凡就好了...
今個暑假都無大風落曬大雨咁...呵呵,我哋兩個都傻傻哋.係度閙個天唔落大啲!人哋本來諗住出邊落好大雨,我哋就攬埋一齊睇電影嘎嘛!妖...你好可愛啊!

今日係車度好無聊.我又諗起你啦,諗d好奇怪嘎嘢,你講嘎嘢你做嘎嘢,好搞笑..你琴日竟然同我講你個腦突然閒閃出一個問題:點解豬仔識的講嘢!...oh my god,你神經病啊..?仲有你好得意..每次出街都提醒我噴香香,如果唔記得你就用你支香香噴我嘎啦,仲有乜嘢古靈精怪嘢呢...一時間諗唔到阿!