2005-08-30 21:17:28FeLeFatFet

No Topic...

諗黎諗去都諗唔到topic,因爲我嘅diary唔集中...有很多東西想寫!
琴日返學校註冊...哇...辛苦到你啊!好痴綫阿......碌卡要周圍去!
啲書又多又重...一見到成本書都係英文我就down曬啦!第一個單詞就已經唔識了!
我諗我都係pass唔到嘎啦...
因爲個人好攰,翻倒學校周圍走,排隊拿書,再搭車返屋企...成個人都好萌好唔開心...
仲要只豬仔中午唔食飯,原來等我買嘢返去俾佢食...好傻啊你!餓到你暈...
本來拿住好多書唔想買俾你嘎...但係你係一個可憐嘎細路仔阿...
買完嘢我就更加嬲了...有個撈妹搶我的士...個波大d咋嘛!
去到豬仔樓下我唔想拿鎖匙...豬仔又聼唔到門鈴!好激氣啊...
所以我一見到豬仔就發曬脾氣了...真係好對唔住啊!
我同豬仔講:我唔想讀書了豬仔,你快d賺錢娶咗我返屋企啦...
豬仔:嗯,知道啦,好快就得嘎啦...豬仔唔好嬲啦!
笑.......................................

好鍾意同豬仔一齊睇娛樂百分百阿...笑到我哋兩個傻咗阿!好開心嘎...
好開心...今日同豬仔lunch嘎時候提議去澳門玩...looking forward...ing...

聼日...我知我聼日會好辛苦.因爲我要搬宿舍,由學校裏面搬去學校外面,由6樓搬7樓,由豪宅搬屋村...變態嘎學校,本來想早早哋搬完就走...點知要齊人先可以check out啊...shit.shit.shit...

希望一切順利...開開心心...你哋都係阿!