2005-02-25 14:17:27FeLeFatFet

靚仔...做咩搭我膊頭啊?

今日竟然到咗星期5啦...聼日就要番學校了...

琴晚訓教之前啪咗粒感冒葯好鬼好訓阿.點知3點幾屎忽鬼打電話吵醒咗我!
你係咪好内疚咧...内疚嚇都好嘎你!
本來諗住繼續訓..最後我都係訓唔到穩番你...
我中意你攞住個電話帶我去行街!哈哈....

突然覺得d時間過得好快...以前經常埋怨時間過得好慢.因爲我每日都諗住你幾時番來囖...唔!
中國情人節我又同屎忽鬼2家姐去baby face啦...個晚佢哋都玩得有d唔開心..
又哎交!哎...佢哋就好!有人陪佢哋哎交!呵呵...呵!

係disco區玩到悶同阿ken去咗hip hop區!哇...一入到去d感覺就好正!好唔同.
hiphop區細d,逼d,歌又好聽d.d人跳舞又好睇d...仲見到好多鬼仔!

跟住有2次都有2個唔同嘎男仔搭住我膊頭...等我以爲係熟人添!點知望過去...
唔識嘎喔!認錯人啊...hi咗之後我就同阿ken睇人跳舞啦...跳得好得意嘎!

4:30am先番到屋企.再同屎忽鬼傾電話...都唔記得傾到幾點.總之訓到第日5點幾起身吃飯.之後就食感冒葯...再訓過...

所以就覺得d時間過得好快...不知不覺就....