2005-02-17 21:17:27FeLeFatFet

閉目入神...

好似就快要開學了...好唔想番學阿!555....

我都未同屎忽鬼去旅遊唔想番學住啊...

依傢呢幾日唔駛去拜年好得閑,所以係屋企猛咁睇"大長今".哈哈...
襯番學前就睇曬佢!我已經睇完"浪漫滿屋"...好鬼耐啦!哈哈...
阿rain好cuit阿...

屎忽鬼成日係電話度同我講要同我睇"在世界中心呼喚愛"...我都唔在意!
琴晚佢叫我聼"閉目入神"...好好聼啵!
今晚睇完齣戲嘎宣傳片段...聽講係日本好得!仲好多人都睇到流眼淚添!
我同屎忽鬼講我都好想即刻睇!點知屎忽鬼話唔准!一定要我等埋佢番來同佢一齊睇一齊喊一齊感動...屎忽鬼好野蠻!
等你2個星期啦...

唔...究竟我剪短頭發好定係劉長頭髮呢!照鏡都唔覺得自己適合留長頭髮...
我又要去剪發啊!