2005-02-07 14:17:26FeLeFatFet

我好喪啊...哈哈...

我今日訓佐18個鍾阿.超舒服!哈哈...

話説我前日去行花街...行佐好多地方啊...好開心啊!不過買唔到衫阿!
番屋企嘎時候仲慘.成半個鈡都未捷到的士阿!
好慘阿...覺得自己好可憐阿!企係度諗如果我老公係度就好啦.佢一定會嚟接我嘎!

番到屋企阿2家姐就帶佐我去baby face啦...跟住又玩到4點35分先開始番佛山.
我哋見到超級多人係火車站買票阿.好可憐阿...(之後我仲可憐阿)
5點幾番到屋企.點知4樓個廳反鎖佐阿...(真係晴天霹靂阿)
我就去佐5樓訓拉..成晚都訓唔著.又凍喔!
挨到差唔多8點我屋企人開門拉...沖入房訓!先記得約佐人去廣州阿.
又起身沖涼...10點出佐門口了!
我老公話我好喪啊...哈哈!d人都話我顛佐!
係廣州一有時間就訓拉.原來企係度真係可以訓噶!哈哈...

翻倒屋企7點半就即刻上牀訓到現在拉...呵呵...呵!

等陣又去行花街阿...呵呵...呵!

我要去唱k啊...呵呵...呵!

阿..唔記得講.我買佐只casio嚕。呵呵...呵!