2005-01-28 12:17:26FeLeFatFet

花好月圓夜...

我要增高...所以剛剛飲咗一大碗阿媽煲嘅豬骨湯阿...KAKA...

琴晚好搞笑.照舊同屎忽鬼傾電話.無聊起上來佢竟然教我英文.
仲教咗好多關於法律嘎單詞...哈哈...

之後佢就話唱歌比我聼.我話要聼EASON噶舊歌..
我即刻叫佢晤好唱"愛是懷疑".因爲星哥哥每次唱K都唱。我反胃!
然後佢就好似開演唱會咁啦...無語!!!

之後要我唱STEPHY噶歌同千嬅嘎歌...我都唔記得歌詞!呵呵...

勁搞笑.我哋喺電話度合唱"花好月圓夜"...諗起都核突!

我仲記得..我哋係電話度一齊唱"今年沒聖誕"(我們都迷失了)...好想喊!
夜深聼得三更故
醒來不覺五更鐘
是惡喜惡皆執著
到頭南鄂一夢中