2007-04-23 07:56:34錋苃._籽┞!

有錋苃..啲日耔..真恏..┎..fi

我發覺..最舒服既感覺..都繫同班F一齊..
永遠陪住我既只有..開心同歡樂..
今日..補完習..嗰F車我去嗰aunt屋企..
穩佐好耐都穩5到..雖然..大家都穩5到間屋..覺得好煩..
但繫..一路上..我地有講又笑甘..果种感覺真繫恏free..
穩下穩下..
穩到一間門牌號碼一樣既屋..但繫..就5系我地要穩果間..
我5够膽去問..根主..D男仔就話..怕咩波..我陪你落去問..
比男仔呵護既果种感覺..真繫恏恏..
就因爲我地系F..我地5使介意D咩..可以恏放甘玩..呵呵..
真繫恏中意昵种感覺..好舒服..
果一刻..我恏希望我系單身..甘我就可以玩得更放..更無拘無束..
有志同道合既F..真繫恏幸福..我地既林髮都一樣..呵呵..
我林..星期六昵一日..系我成個星期笑得最燦爛既一日..
我開始覺得..我同距..一齊佐以後..我喊既時候仲多過笑..
每次我懟住我同距嗰blog..我都恏無心機寫野..
感覺..好似我一個人繫度自言自語甘..
既然距話..距懟住部電腦無感覺..距得閑都5想穩我..
既然距甘忙..我5會再甘傻晨早流流林主起身穩距..
我5會再期待距既出現..我5會再因爲掛住距而喊..
..我林我短期內都5會上Q拉..
我林..我都需要D時間黎林下..我地之間既關係..
有咩事就MSN穩我拉.. annazhuo_kalu@hotmail.com
.
.
.
.
.除佐戒指果一刻..有种解放既感覺..