2004-12-15 12:48:27阿飛

八鄉消防訓練學校第101期畢業生

11月1日至11月7日呢段期間發生既野.....係我咁大個仔以黎....
過得最舒服同最有意義既事.....

起初....參加呢個訓練營既原因係....可以同成班朋友去玩.....仲要係一個禮拜...o係個度玩同埋扮下消防佬咁啦....點不知...去到個度...
我地一落車.....就已經有消防訓練學校既老師...大大聲咁話...."吵咩啊!" 我當時聽到之後...覺得條友扮晒野.....不過我都照佢吩咐...無出到聲....呢 d 係禮貌黎架嘛....不過心裡面就當然...o係度咀咒緊佢啦...

跟住..個阿sir就帶左我地去營房啦....教我地要點樣收拾營房呀....幾點要訓覺呀....之類啦.....選班長呀....咁啦....咁呢阿東呢就係我地既班長啦~!
然後我地要去囉衫啦....套制服超型呀....我覺得...!
著左上身之後....覺得自己好型咪.....=.="

哈哈.....不過呢.....去到個度呢.....好似犯人咁囉....食飯都要排住隊黎囉.....然後o係個度....只可以講三句說話....就係....."Yes Sir" 或 "No Sir"
或 "Thank You Sir" 講錯左既.....掌上壓....

總括黎講....初頭真係想走架.....不過過左兩日之後....我開始鐘意o係個度生活...o係個度生活....時間過得好充實.....唔會好似o係學校咁樣.....成日訓覺....成日玩....成日做 d 不切實際既野......
個度發生既野....實在太多啦.....講都講唔晒....我都唔想寫咁多.....
等呢 d 回憶.....我自己回味一下算啦....唔分享啦...講到呢度差唔多啦~ ^^

PS:唉...最衰得一個禮拜啦....如果係多 d 就好啦.....真係想再去玩過呀!
o係個度學到一句野.....係我地最鐘意既阿 sir ......."曾林標"....我唔會忘記佢架....佢對我地太好啦....走既時候....佢仲喊添啊......教左我地一句說話....就係 "辛苦現在,享受將來"