2004-08-27 22:48:34阿飛

Nike League 2004

今年既Nike League....完結左lu....
我入選既隊伍係.....虎鯊......
隊中既號碼....係 6 號仔.....由於身高既問題....
我最鐘意既八號.....與我無緣....不過唔緊要.....只要落到籃球場已經足夠....

諗起我入左呢隊波.....都成長左不少....
試過....從未試過既辛苦.....入香港教育學院既練波.....
個一晚....真係正....一諗起個鋤dee....哈....一隻牌五下掌上壓.....
我同兩個阿 sir 玩.....and一個比我大的男仔......玩.....
我炒三家呢......真爽呀.......
個個都比我整到做過百下掌上壓呢....呵呵~
然後又比阿 sir 叫玩呢個......."show hand"(唔識串=.=)
唔玩錢既....係玩掌上壓的......又係十分過癮的.......
哈.....又整左一個叫子健 sir 既......做左2百五十下掌上壓.....
一個隊友3百下掌上壓.....真係爽死人啦......哈哈....個晚....
同植東...兩條友仔......o係房度.....鋤dee鋤天光呢.......早上6點鐘先訓覺呢......哈哈....依家諗返起都幾過癮呢.....^^

我地呢隊"虎鯊"....戰績係....5勝2負...
可惜....最重要既一場....偏偏輸了.......
始終與冠軍戰無緣.....實在灰得很.......因為....
佢地個個都無盡力打.....有個隊友....仲同我講....佢今日無心情打....
聽了後....真不爽呢.....真想打佢一獲.......
不過......這個Nike 十六歲以下組別的全部隊伍....
我們全部也對過呢......哈.....全部也贏過呢....想起這裡....
我覺得......冠軍....那又怎樣....亞軍又怎樣.....
不重要的....最重要的....是自己究竟有冇成長......勝利...當然重要...
但....成長......我覺得卻最重要....雖然我地輸左....得左季軍....
但起碼.....我曾經享受過......這些賽事......我成長左......
諗起這裡....真的很開心呢....真高興....我能參與這次的....Nike League..
我將永不會忘記......哈哈......^^
仲有呀....我地隊個教練真係好多野講.....不過...
有時講得幾岩既......同埋佢真係好....我地個隊係自己個組別度...
以首名出線......佢帶左我地去食日本野呀....食左佢成2千銀....
真係對我地不薄啦...同埋教識我唔少野....係度....雖然佢聽唔到...
但我都想講聲......多謝!!!

PS:識左唔少朋友呢....呵呵~
仲有張相型唔型先....呢球入左架...三分黎架...
條友想封我波......好難lu....hahahahaha ><"