2006-10-14 02:12:36感覺人間

Dear : 生命之最 (?) 的那人(三年前)

這是我三年前寫的信

Dear : 生命之最 (?) 的那人



首先我不是為了什麼寫這封信!!(不是想挽回以前)



我知我是十分另你這樣對我反感,不喜歡,甚至想打我一身發洩!!從這件事後我知我地再不會好像以前一樣,做什麼朋友不朋友........在你心中只想我以後不要再找你,比麻煩你等等!!我早就知道答案,我已經不在乎,是是非非我唔想再講,誰對誰錯都無關重要,我知你想一步一步把我刪除!!你做得好好!!你都是不想我難過........多謝你!!你問我想不想做番朋友?我好感動!!其實當時我知你想我講......唔想......因為唔做朋友!!!你覺得自己會安全D......我唔開心的原因!!是因為我重視這一丁點的情感(你唔信任我)現在說什麼都是費話我是真金不怕烘爐火的!!!



好多時我在想我們的事,實在太糊塗了......我只活在自己的世界裡!!!!完全沒想過你.....開頭你問我你是不是好自私....其實最最自私的竟是自己......我其實知道自己應該點做,但係自己冇做到....講大話可能可以呃到人地....但係自己一定呃唔到....可是我連自己都呃埋.....剛剛開始的時候冇這樣的自私感....相處耐o左....心中開始有佔有欲.....我只想得到你對我好的感覺....不是聽你講(現在的男朋友和你的舊男朋友).....我的身份只是朋友.....想要的不多....只想愛你.......現在完了這種感覺...就當作一個傻瓜愛上一個美女......看到你快樂,我都快樂,比你還要快樂!!.....你知嗎?我越去愛你....自己越是自卑和自欺.......把自己鎖得更深.....實在太天真,太樂天了.....多謝你帶給我好耐好耐沒有過個的幸福.........我承認你是一個什麼人和你一起都會快樂無憂的人.......帶給別人開心的人......也是我心中最理想的人選.......重拾我真真正正去愛一個人的感覺!!!!



大雨清洗我的內心.........好像洪水把你沖得一乾二淨......回憶是美麗....但只活最在回憶中是痛苦....我想通了去愛一個人是有好多方法.......最簡單是讓她開心.........不是把不開心的事送給她......你話係唔係......這點十分重要....我是男子漢大丈夫,不會再發白夢,擦乾我的眼淚,忘記你的過去,雖然你樣靚身材正,但也不例外(其他人我唔知.....但在我心目中你是真的樣靘身材正).....



其實有件事我最辛苦難過.....就是和你講電話.....在不知不覺間同你講電話就像生活一部份....如食飯,洗面,去廁所一樣!!.....每天都要做一做才舒服....像一種精神食糧....每次同你講完之後好像充了電一樣.........好有力,好有精神,好神奇,在你再沒有和我通電話的日子裡....就像行屍走肉......無心機......沒精打采......過活好辛苦......睡不著一合上眼.....只會想到你.........你現在做緊什麼.......好像不知欠了什麼.....萬無目的在找尋.......之後我瘋狂地去買DVD睇......日睇夜睇.....睇到倦才睡.......有時去飲下野.......同朋友仔去下街,唱下歌.....好像以前一樣...生活總算回復正常.......才想起原來朋友是這樣的重要!!!我同朋友仔的感情好像進展o左......佢話我對佢好o左.......和我做朋友好過做情侶.....這番這話朋友仔亦都有講過......佢話我對朋友好過對女朋友......我到現在都唔明白..........你和朋友仔都這樣講一定會有你地既道理......我會努力的去理解和找出問題所在!!!!!!!



這段時間裡我看了一套電影....電影裡面講o左一個道理(死去與新生).......其實好深我都唔係好明套戲講咩......大至上講可以在你手裡新生.....可以在你手裡死去.......也可以在別人的手裡再新生.....(好唔明呀??).....可但這道理很正確的.....我是在你手裡新生.......在你手裡死去......可以在別人手裡再新生....



昨日的死肥你死去了........今日他新生了.......(又名小王子)



總之生命之最 (?) 的那人..........我真心同你講.......我由一開始見到你.......到現在都是真心真意,全心全意,去對你好!!!!!....有什麼是你覺得我,唔好,唔o岩的事.........全是我負了你我沒有想過你的感受和尊重你.......只是為了自己的面子和自重感.........由現在起我會尊重和理會別人的感受去做人...........希望得到你的支持.........還有我一直有件事常常掛在咀邊......唔知你記唔記得........就是之前.....你同我講過.....叫我應承你....無論發生任何事,我都會在你左右....無論將來係定唔係..........


P.S.我應承你.........限期為一萬年



祝福你開開心心...........我以你的幸福為榮........



小王子

8-7-03

AM3:00