2003-10-24 20:43:49

2003年10月24日 星期五 晴

今日showhappy.net個網無啦啦比人剷左(= =)"|||又要係呢度再寫我日記啦...好在我平時有packup我d日記者...唔咪咪乜都化為烏有?(= =)"|||

琴日交左個project,一身都鬆晒...雖然我都仲係有好多功課要做,但個main subject交左個人都輕鬆唔少(^^)"||所以我琴晚決定放自己假一日..乜野功課都唔做,幾歹都抖番日!!

不過呢...今日唔使返學又好似好無聊咁喎(= =)"|||除左同韓國個朋友雞同鴨講(佢齋講韓文,我齋講英文^^"||)之外,我ge"職業病"又返番黎(= =)"||我做typo d功課(= =)"|||唉~~明明話放自己一日假架嘛~~而+又做返(= =)"||不過我今日真係幾無聊喎...亞姨佢地返工,d friends又返學...唉~都係係屋企做功課把啦(= =)"|||

正當我無聊想寫日記之際,我個日記居然比人剷左(= =)"||||唔~~要繼續packup我d 日記先得...唔咪花左咁多時間心機就乜都無(= =)"|||

我好掛住亞炫呀(@@)嗚嗚~~~