2003-09-26 00:05:56

2003 年 09 月 23 日 星期二 晴

嗚嗚~~~(><)琴晚我部電腦唔受控制呀~~
防讀話無中毒...都唔知係咪中左d不明飛行毒...(><)
中招都唔知(><)嗚嗚~~~希望我部電腦無事啦~~
琴晚佢個病情嚴重...(= =)"|| 我忍唔住啦~
於是12點幾打左個電話比鱔魚哥...向佢求救(^^)"|||
佢居然仲未放工(^^)"||||我幾驚我阻住佢訓覺呀..hu~~
搞左一陣...部機好左少少..(= =)"||| 不過都仲有事..
我都唔阻住佢做野啦(^^)"|||哈~~ 唔該鱔魚哥!!

今日返學上Typo...哎~~~呢科我好驚架...
我自知typo差...或者係比Sannia之前ge地獄式批評(= =)"||||
ban到我都無晒信心(= =)"|||||
希望呢個project能夠順利做到d好ge design啦..
唉~~又有功課(= =)"|||||
唔知係咪無返學好耐...
一有project要做我ge神經質又黎喇(= =)"||
我都好擔心同緊張(= =)"|||||||
擔心做得唔好(_ _)"|||
因為我知自己衰乜野...猶豫不決!!(_ _)"|||
一有題目簡ge話...我就麻煩喇..(= =)"||||||||||||||尤其是開始個段時間...
唔...要改啦..呢個陋習...(= =)"|||||