2003-09-22 20:50:15

2003 年 09 月 22 日 星期一 清涼

今日9點返到學校
點知佢地9點45分先開始(= =)"|||
有d被騙ge感覺...個email話9:15開始..而且有guess
我見有guess就費事遲到啦(= =)比下面學校..
一早就知graphic人日日遲到ge習慣..
但離譜ge係呃阻我呢d準時ge人45分鐘(= =)"||
我可以訓多幾個字架嘛(= =)"|+++
唔得啦~今後我都唔會準時..除左final presentation(= =)"++
咁比佢地係咁拖..我會蝕左好多ge時間(= =)"+++
唔理啦~橫掂佢地..就連亞sir miss都遲(= =)而且又唔理..
我都無需咁"準時"返到去丫(= =)"|||
唉...真係好失望(- -)"||

今日個guess講佢間廠有個paper wapping ge比賽..
我地1st project..唔咪..
應該係話以後d projects都會羅去參加比賽..
贏左會有獎學金同現金架($______$)"叮~~~
要努力先得啦~~ 為韓國之旅而努力(^____^)hehe~~
好衰呢?~~(^^)無計~~有獎學金更會使我努力去做好個project!!!
加強我個推動力嘛~~..無錯!!要贏獎學金返黎!!!! Fighting!! ($__$)

今日lunch又係波記~
不過我同Carmen無食到(^^)"|||
因為個間野實在太缺乏人手(= =)"|||
我地等左半個鐘都無野食黎(+ =)"++
於是就去左士多買d炸ge食物..
留番毛毛+亞Man+亞基+企鵝係波記度食..(^^)"|
wow~我買左個雞餅+1包士多啤梨奶(^^)
慳錢之餘又可以飽肚(^___^)hehe~唔錯!!
食完lunch就返學校briefing..
之後放學..去左Library搵書..
再等埋Jessica搭車去上水(^^)
行左陣就返歸...好累(@@)..zzZZ