2003-09-21 21:48:41

2003 年 09 月 20 日 星期六 炎熱

今日約左Jessica..
之後我突然諗起好耐無見過亞婷就約買佢
最後我可以見到Jessica+亞婷+輝叔叔啦(^^)
我地係美心吹左陣水...之後行一陣街就分頭行lu
無錯(^^)我係同Jessica行ge...
行左陣我就去學韓文lu

學完韓文同Iris去YL賣韓國食品個間野
啊~~突然我見度個熟悉ge人(^^)嘻~係保爾柴(^^)
我走過去拍佢一下,傾左兩句(^^)
我拍個下到好似幾大力下(^^)"|||
真係唔好意思呢(^^)"|||||||||哈...
之後就返歸lu...

返到屋企....哇哈哈哈~~~(^__________^)
我可以聽Group S其他d歌...
終於比我等到啦~~~V(^0^)V呵呵~~
Group S의 노레을 촣아요!! (^^)