2006-08-18 01:21:21fanfan~~

8.18~~~

哈~~~~~~~~~~~~
我的爸爸妈妈又出去了~~~~~~~~~~
今晚冇倾電話 ~~~~~~~so上到咁夜咯~~~~~~~~~
-_-..成日同男仔倾电话..-_-
我真係曳曳啦...
呵呵~~~~~不过都係非常普通非常普通而又非常非常好倾的朋友~~~~
无什么特别的~!!!!!!!!!!!!
只是很非常而已吧~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

5555555555555555555555、
呢排都咁啦..
好挂住表姐哦..
表姐翻嚟就好啦..
我可以出去夜街了..
去到好夜好夜好夜~~~~~夜到b咁~~~~~
@_@我好乖噶~~~~~~~

哈哈哈哈哈~~~~
刚收到个好消息!!!
表姐星期六晚就翻嚟了!!!!!
我的妈呀~~~我很想你呀~~~

不过呢排.表姐..
都唔系好开心哦..
我同表姐好似哦...
佢呢排又失恋哦...
55555555555~~~
妈的```那些不懂得珍惜我们的男人..快滚吧!!!!
我才不稀罕呢!!~~~~~~~~~~~~~~


------_____________--------
我知道的```我知道的```
那些男人...一定会后悔的...
一定的~~~~~~~~~~~~~~~~~

不过..到咗果阵...
我还会给机会他吗??????????????
我想那些机会的机率只有3%,,,
已经加晒什么同情分~~~~什么感情分了~~~~呵呵~~~~~
干脆2%好了~~~~!!!!
我喜爱 的牌子耶!!!!!!!!!!!!!!!!~~~~~~~

yeah yeah yeah!!~~~~~~~~~~~~~~
表姐那段感情~~~比我的很久了~~~
可惜..有d东西..变咗就是变咗了..
男人都是甜言蜜语的化身~~~~~~
什么结婚的对象~~什么一生一世~~
呵呵~~听下好了~~笑下好了~~
不要记在心上~~OK???????????????

.哈哈..~
不过俺的表姐.很厉害哦..
是最后胜利啦....
以前徐先生..一拖九的..~~~
后来对我表姐从一而终~~~~~~~~~~~~~~

俺也很想哟~~~~~~~~~~~~~~~

不过点讲都好啦....
曾经开心过眯得囖...
我会铭记于心噶~~~~~~~~~~

虽然而家系度霖...
咁快就感情...会唔会闷死吖????

但系..发觉自己真系不是冷血的人!~~~~
我会动心..我会心痛..我会哭的```
我也不想这样~~嘿嘿..我记得啦..有呢首歌哦..
是joey唱的呀!~~~~~~~~~~~~~~~


最近..我都系语无伦次...
都唔知讲咗D咩~~~~~
哼哼哼!!!!!!!!~~~~~~~~~~~~~~~

我不想再哭了...可不可以?????????

我以后以后以后都唔再相信..
呢个世界上..有一生一世..

那些盲目于一生一世的朋友~~!!
醒下吧~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
可能...一生一世永远都唔会发生系我身上...
---------对不起,不是你
曾怀疑共你很努力地
扮谈情便有转机
然而时候到该礼貌地
放手再拒绝你

谁当是玩游戏为你花过力气
很可惜最多似好知己
我试过在暗中配合你
我试过学放松接受你
小火花擦出了烧不起
我爱你未够深对不起

是我真的不够喜欢你纯被爱未免太悲
他应该使我有心跳陪住你没有惊喜

谁当是玩游戏为你花过力气
很可惜最多似好知己
我退后未够早对不起
我顾虑亦太多对不起
小火花擦出了烧不起
我对你未够狠对不起

男人吖男人吖...我的男人吖...
快啲快啲出现啦...
你都唔想~~~你的女人再受那些路人甲对你的女人造成的伤害吧~~~
ting 2006-08-21 20:32:09

饭..坚强哦..!~

敏~ 2006-08-18 23:09:25

就快翻噶喇,,,你表姐..再涯一日啊...
加油啊...呵呵~!
努力加油~!努力加油~!