2003-10-09 15:29:28七輝

9/10/03---早退!

今日又係星期四啦~哈~
today要測中史ga,不過我成晚都搵唔到份notes,所以我就冇溫啦,點q知返到學校又俾我搵返喎,冇計咪溫囉…….真係高分極有限喇~~
另外講真…….今朝返學個陣個肚已經痛緊ga la,一路痛喎……不過冇所謂啦~~he~~點解就唔講啦~
到lunch個陣阿戚話早退喎…….咁我都早退啦…..走個陣阿叔又叫我去攞紙…….去到office又要去搵訓導呀………..到攪掂哂之後,諗住想走ga la,都係開返locker攞番d衫先,沿途見到好多人,個個都問問你真係走呀?講真身體唔舒服就走ga la
跟住~哈~~又俾我見到喎~~3次啦~~
p.s.有d野唔可以亂講,我知就得啖笑啫,不過俾佢地見到就麻煩啦,何況又唔係
真係乞人憎