2003-12-30 01:26:32尚未設定

鳳凰晚宴*開心

今日好高興★★★★★
除左放七時三十分
今日有額外獎金呀.一百元正呀
係我貧困時給我一點援手
哈哈哈哈哈哈
今日嘉慧著裙仔呀.好漂呀!
^.^ 我好開心見到你著裙仔.好幾女人仔呀!
去到多彩好多人呀
好內冇咁多人一齊食飯
嘩..嘩..嘩..見到司機的家屬
好得意呀個D BB!
我最鍾意同BB玩呀!!
今日同李小姐係到包禮物..好難包
不過大家好開心呀
#89.#09今日好HIGH 呀!
傻傻地咁呀!好難見得到架~
之後BIBI來接我呀.好開心
你生病就多D休息啦.食藥啦
(唔好唔食藥呀.唔係要娘子餵嘛!)
不過好奇怪你又同我家的司機好熟咁囉~好攪笑!

呢幾日好開心
唔知點解
好似冇咩迫自己去壓力感
不過可能係你對我好
很愛你 # 跟著深 跟著你
     像一個 小公主