2009-10-11 19:54:44紅愀鵲

show me what I'm looking for

 

今天去參加了一個直銷的活動

我是因為"聽奧選手陳怡君"才去的 也因為朋友的盛情邀約

我知道他每每要約我都希望我可以更深入的了解她們的組織

我不是不了解 只是沒想加入 也沒有反對 因為每個人的人生要面對的不一樣

"I dream of championship"

所有的辛苦都只是過程 只為達到你自我設定的目標

不到20分鐘..........了解我的人應該知道我現在心中的OS..........

 

禮貌的我當然不可能馬上離席

又繼續聽了她們的寰宇領袖......林鶴祥的經驗談  30歲10年的經營成功分享

"做一個更有能力的人"

當你不想面對現實 你要讓自己更有能力 這樣你所面對的現實面將會變得比較少

這是很讓我深刻感動的 

其他的就免了 因為我還是在走我的人生路

還有以"持續性收入"為目標.....房東 發明家 作家 音樂家.....就是做一陣子花一輩子啦

但我還沒想做直銷  因為我不想我的人生被上下線佔滿

林先生說對了   都是學習成為適合的人 而不是天生就適合  但我目前不想成為......

但其實深深的在前面的廣告我就感動到不能自己

因為這首歌 : Show me what I'm look for........

整場中我腦子就一直回盪在這歌詞跟旋律中......真是太好的一個宣傳方式

如果沒有一點人生經歷的腦袋瓜

還真想說不馬上加入這個體系簡直就不是有理想的青年應該有的舉動.......

這麼好的廣告也讓你們分享一下  沒有任何意義推銷 只是真的好的宣傳就是成功的一半

NuSkin 的美國總公司企宣人員    我用心的給你們鼓鼓掌.......

 

 中文版啦

 

歌詞分享一下就是了  超棒

Show me what I'm looking for

附上歌詞

Wait, I'm wrong
Should've done better than this
Please, I'll be strong
I'm finding it hard to resist

So show me what I'm looking for

Save me, I'm lost
Oh Lord I've been waiting for you
I'll pay any cost
Save me from being confused
Show me what I'm looking for
Show me what I'm looking for
Oh Lord

Don't let go
I've wanted this far too long
Mistakes become regrets
I've learned to love abuse
Please show me what I'm looking for

Save me, I'm lost
Oh Lord I've been waiting for you
I'll pay any cost
Save me from being confused
Show me what I'm looking for
Show me what I'm looking for
Oh Lord

Show me what I'm looking for
Show me what I'm looking for
Show me what I'm looking for

Save me, I'm lost
Oh Lord I've been waiting for you
I'll pay any cost
To save me from being confused
Wait, I'm wrong
I can't do better than this
I'll pay any cost
Save me from being confused

Show me what I'm looking for
Show me what I'm looking for
Show me what I'm looking for
Show me what I'm looking for
Oh Lord

上一篇:錄音室新體驗

下一篇:我愛你

wserw 2016-05-23 14:59:57

多謝分享!