2004-07-04 23:28:46電台站長VJ-BEN

初戀

初戀的感覺是怎樣呢??幸福?甜蜜?難忘? 傷心?
對於一個十多數的小女孩來說,的確盼望而且好奇~
雖然係驚~但..又好想試~
但...個種感覺係甜的定係苦既...只有自己先可以知~

好記得我地開相識~
我好驚見到你~但..心裡面又好想探究你到底,,係一個點既人~
有一次~你係icq問我~你like who~我無答你~
但..我有問返你~之後就......開始啦~
但...有6個幾7個月~我地係只係係icq度傾~
其實我一直好驚周你既關係只係玩玩下~
所以一直都無人知~
直至同你一班~我先敢開始同你講野~
以為...我係連同你對望既勇氣都無~
但..又好想去睇你係點~
但...依家我都係有時有d驚驚地你
你俾我開感覺真係好唔同........
一次又一次既傷害~
但...你又同返我一齊~
結果,...我地都可以係埋一齊~


的確,初戀是難忘的。
而且,初戀的回憶亦難以忘記的~
可能,初戀都不大可能有結果,只會是一個回憶,一個甜蜜的教訓吧!對嗎??
但...我地可以係一個奇蹟嗎...我地最後既答應到底係d乜野呀?