2008-05-11 22:57:46℡綺繁

2008.05.11

呢兩日都好攰,5知道點解好眼訓好眼訓,媽媽話可能感冒了。5知道啊,只知道我訓咗好多仲系好眼訓,不停地打哈欠。
今日系母親節,中午一家人去咗食飯,然後就好無聊咁過咗1日。天氣涼涼的,天色陰沉,感覺冇咩精神。
諗起你,應該喺屋企訓咗成日啦你只豬仔,呵···
我會無時無刻都掛住佢,5知道你系米都系咁樣,不過我5敢諗,因為我害怕失望。
尋日同你講了電話,感覺 5爽,後來兩個都冇咩嘢講。其實有時都想發下信息,打下電話俾你,不過……仲系自己心裡嘅恐懼,系我嘅問題,對5住啊老公,我正在克服緊架啦,你5好話我得把口,好多嘢我都好用心去做架·~
尋日穎穎同我講,女人中意花言巧语,但是男人在乎实际行动,你说很多很爱他的话他未必很受落,相反你做很多小事但是真心的,他就会感受到,而且会很感动! 然後我忽然醒咗,好似知道自己要點做,行動多1 D,5好成日咩都怕怕怕而5敢去做,。有D嘢,5及時做,過咗就會變成遺憾。
而家好中意聽許茹蕓同阿穆隆嘅《男人女人》╭→男亽男亽多希望你是好亽,多希望用你的真讓我不必再心疼灬
頭先,我刪除曬以前我對你嘅日記,看著看著想起以前的日子都還會有心痛。
刪除曬,過去嘅好與壞我都5留啦,學會做人灑脫D,冇背住個包袱去生活。咁做人就會輕鬆D,。有時我諗得太多搞到自己好攰,我以後要學識輕鬆咁生活·