2008-02-24 02:15:41evachao

2008年2月23號

今日我12點幾先起身, 之後就整下d野
就出去唸住食野, 首先我坐bua去左台北車站
之後我搵到容瑩講果間兆豐銀行, 原來就係係來欣隔離
之後我就去食左個刷刷鍋, haha, enjoy完之後, 我就去美加同來欣拿資料
之後就坐地鐵去台大, 一上到公館站, 我就發現了而家有2層式既停bicycle方法, 之後我就去左大一女舍, 係果度買左張卡, 打左比學妹
原來佢係女一宿舍, 甘我就行過去搵佢, 女一都變靚左好多的
好似酒店甘, haha, 之後就係佢宿舍聊天
之後佢要去開會, 甘我就自己行公館
好多地方都變左, um.....好似四海游龍都無左lu,
原來係自己熟識既地方, 幾年後再去, 會好想再尋覓以前有既野
所以我去食左60元既搶鮮拉面, 雖然價錢一樣, 位置一樣, 連味道都一樣
但係當個面黎到我面前時, 我食果一瞬間, 我發現左感覺吾同
感覺.......吾夠滿足, 好似差左d
其實我食左2餐, 我發現我係會食吾到甘多野
感覺好難形容, 就好似世界無變, 但我變左甘樣
變得吾係一碗以前食既拉面就可以滿足甘
但係就真係好開心既係, d野真係勁平, 竟然有150元波鞋,
早知就吾係澳門帶過黎啦
......不過講開又講, 吾知你再來載我, 我會吾會真係好似以前既感覺呢
haha, 不過今次我反而吾想有seat位坐, 想站在車後面, 再回味一下以前既感覺, 或許好多野都在變, 但係, 我中意你既感覺仍然無變
呢樣係我雖然好多野都吾明既情況下仍然會明既野

今次來台灣, 我覺得一個人生活也有好的地方
好自由, 完全呼吸著自由的空氣
或許我而家甘樣補習, 我真係會考到高分
因為我實在係迫不及待的想去圖書館溫習
我腦子裡仲出現左一個我想坐的位置

今天很累的, 買左好多野之後仲要坐車坐錯了方向
之後要再坐過, 又無帶錶同mobile, 所以完全吾知時間
又落雨, 攪到我好吾方便的
最後回到家, 整理好d野後, 我落了屋, 買左一枝牛奶同埋消夜的, hoho
有盬酥雞, 豆腐同甜不辣, hoho, 係吾係都好想食呢
不過最後我都係食吾完, 仲差d吾夠錢比, 因為我淨係帶左個零錢包
幸好都夠wor, hoho
而家好飽的, 一邊食野, 一邊睇sex & city 既感覺就好似我似乎真係好自由
BUT 明天我就要決定去讀邊間啦,
同埋要開始上課了
^v^