2008-02-15 14:50:10evachao

2007年2月15日

今日係我算係係ey放大假前夕,
突然間有d吾捨得
因為唸返起我剛比ey請既時侯係覺得自已好幸運
所有野都好smooth, 直到最近
由開口轉去audit開始, 我個心就開始吾想留係hc
到到放完假返黎, 一直唸住幾時可以走
由原先講話係3月頭走, 到2月尾
到而家最後係2月中就走啦, 當所有野都在如意算盤當中
就開始發現, 可能我都幾中意呢度
但係我入黎hc係因為唸住可以學到us既報稅,
甘樣有助於我考cpa, 但到我去做audit之後
我又覺得audit並吾係我甘中意
可能我只係想做會計記帳? 又或者我只係想分析下
終之, big4由我畢業到而家, 除左salary吸引外,
好似就無咩特別吸引的
所以, 今次就真真決定離開了
去尋覓一個新的發展
但想去學一樣新野, 最先要做的卻是要裝備自己
由專業走出, 而唸住去做financial既野
究竟會吾會走向不專業的局面?
不過, 起碼我而家知我需要離開
需要試下不一樣的野, 所以, 今次, 我決定去台灣補習
將以前無做好的事, 係呢度做返, 人係要走出去, 先會睇到不一樣的生活
如果時時都留係澳門, 眼光會變得很短視
生命可能會很平穩, 也會有平凡人的幸福
但........我還想試試看在平凡人都擁有幸福下, 我可否再有更多一點
真係一個蠻貪心的人
但係就係因為貪心, 才會有力量去改變現狀, right?