2005-11-07 09:16:09euri

對話(節錄)

呢幾日同朋友講話特多
有一個把我COMMENT得怪怪的,
是她說到了下意識的我, 
還是我做的跟我想的太不同?


前提->吹水...

粉人朋友:係WO,呢期你一人世界點呀??
ERUI:咩叫一人世界呀?!陰串下化38~
     我唔似人冇拖拍冇人生..
粉人朋友:下?咩話你冇拖拍?!UNBELIEVEABLE~~
     你唔似冇 BACK UP LO...
EURI:就係冇=W=’,咩一人世界~先
粉人朋友:唔係咩,你話拍拖不嬲都係一個人GE事黎架啦,
     你有你拍法,人有人諗法架嗎??你自己D THEORY
EURI:有D咁GE樹....唔怪得我GE戀愛生涯咁稀虛
粉人朋友:人食屎啦-稀虛!!!
EURI:咁事實我係冇人要WO...
粉人朋友:你日日比女圍,D陌生GE點入到位呀?!
     你唔好玩啦~大佬
EURI:我邊有~都部都係FRD
粉人朋友:你自己計下你有幾多個一齊出入GE男FRD!!
EURI:咩冇呀!!...少LO,1~2點都有
粉人朋友:係咩係咩~我識你冇耐好似見過一個咋WO,
     亞X LO(呢度唔開名)
EURI:講重點....
粉人朋友:咁都唔明呀低能兒?你個IMAGE太PLAY啦,
     同你唔熟一定覺得你係,熟左就更加唔敢同你一齊
EURI:何解呀~我咁和藹可親=3=
粉人朋友:問心呀,同你FRD左戈陣,我粒過你架...
EURI:你水我就真.....我唔信
粉人朋友:妖!!3幾日咁啦~
EURI:你個花心薄情婦...>,<’點解我唔知架?
粉人朋友:你唔好同我玩野下!!明知係屎仲要飛身落呀?你都忽架
EURI:乜你加下串人咁絕,邊個教壞你架!!
粉人朋友:你咁中意‘了’人幾多個謄都唔夠吉屎啦!!!!
EURI:我?!.....
粉人朋友:係
EURI:你屈我啦~屈死我嗱!!!
粉人朋友:冇女仔頂到自己條仔好似你咁架~
EURI:又係我錯呀?我攪成咁你都有份架...
     跟本我就同個個都冇野,人地要點諗我可以點呀??
     明明FRD又要扮唔FRD呀??飲野分開坐.....
粉人朋友:同你做FRD就已經夠架啦~淨係你戈D見到
     FRD就攬2野先就已經就斷氣,玩癲埋就嘔晒血架啦..
     你叫條女點頂呀?!大佬
EURI:CHU...咁你地又同抱抱,以後行7開呀見到我
粉人朋友:當自己邊撚個呀,要本小姐避你
EURI:咁唔係點呀?呀姐呀你地係我D FRD黎架
粉人朋友:你做D野太易令人誤會
EURI: I JZT BE MYSELF
粉人朋友:所以我重來冇話你有錯,得閑比我抽下水冇壞,蘇骨!!
EURI:你咁講我重有人要GE?
粉人朋友:算啦,你都係戈D‘留’屌戈類黎架啦,認命啦
EURI:我仲係處男//
粉人朋友:波蛋CURRY魚!!!
EURI:起碼心境處男~~~唔似你,老屎FUCK!
粉人朋友:屌你...我忍你,你自己PK架WO係,
     有女溝你你又唔受,人地唔係唔靚架WO~~~
     多人溝架WO人地
EURI:我唔中意佢呢種....識左有幾耐我地,
     我唔BUY一見中情LO SORRY
粉人朋友:你係食度呢種傻GAP架咋WO..有腦GE唔會中意你
EURI:E...咁,呀傻GAP....冇錯叫緊你!!
粉人朋友:你唔好得戚!我遲早搵條正過你!
EURI:做乜D要求咁低呀??...
粉人朋友:唉...對唔住下....
EURI:話時話,我有咩賣點呀??等我發揚光大下...
粉人朋友:冇.........
EURI:...........

 
 

 
我真係咁爛? ...
咁仆街?...
咁...........撚??

唔該留個言.....發表下.......
 
                     唔知點的域