2004-08-17 13:24:09

給Capo


之前0係message board見到Capo要走既消息,
天下無不散之筵席,Fai fai你都無謂太傷心勒,呵呵!
不過言歸正轉,希望Capo你返到去一切順利!
其實同你識左唔係好耐,
但係我覺得你教識左我好多野,
我好記得你曾經問過我一個甘樣既問題,你話:
"遺憾同後悔,你會揀邊樣?”
我當時同你講我會揀遺憾,
之後你問我點解,但係一直都無機會答你~~
其實原因好簡單,我覺得遺憾同後悔相比,
遺憾比後悔少一點苦~~
就好似你好想買一個公仔,
但係個公仔既價錢實在太貴,
一時間你買唔起,所以你立心去儲錢,
不過到你儲到足夠既錢去買佢既時候,
佢又已經比其他人帶左返屋企,
可能你會覺得好遺憾你唔能夠擁有佢,
但係正因為擁有佢既唔係你,
依隻公仔0係你心入面永遠都係最靚最可愛既~~
得唔到往往都係最好,
雖然有遺憾,但都算係一種缺憾美!
同樣地,我覺得愛一個人都係一樣,
就算唔可以同自己鍾意既人0係埋一齊有時都未必係壞事,
得到未必係好,得唔到反而可以永遠留下一個好印象!
所以遺憾雖然無奈,但係終比後悔好!
會令自己後悔既事,都係一D不堪回首既記憶,
既然遺憾同後悔都會令人痛,
但係遺憾痛得黎或者尚存些少值得回味既地方,
甘0係遺憾同後悔兩者之間,
遺憾顯然地比較可愛~~