2006-03-24 16:29:49

3月23日

一早上CPSC,個頭唔知做乜突然超痛,
唔知係咪因為今朝無吹乾D頭髮就返學既關係,所以吹左兩下風就黎料!
就0係諗住伸個懶腰蛇一蛇之際,James Tam竟然叫我玩遊戲!
仲要用"The one who’s gonna to sneak out!"黎形容我,真係(火羅)爆!
我已經迴避了你的目光,點解偏偏選中我?
人地一開始明明答岩,但係點解又要拋我,
搞左一大輪,怕且依家都無咩人唔認得我!(除左無上堂果D)
如果(火羅)既程度可以分10級,我諗我會係11級,
換來既只係一副我相信係從Lonnie Store買返黎既Checkers,
James Tam呀James Tam, 真係多謝晒兼多得你唔少~~

之後放左學去左Cythnia屋企叫Fuyumi教我地整大福餅,
原來超級容易整,又快又無preparation要做,
前後唔冼20分鐘就搞掂,堅!

返到屋企,休息左陣郭健民就上左黎教我做CPSC,
搞足一個禮拜,一份驚天地,泣鬼神既Assignment終於面世!
淨係個program都9頁紙,再加readme同title page, 一共12頁,
握在手中,心情真是何其激動,終於大功告成,
A+我食硬你!你唔冼指意走呀!
魚蛋人不愧為一匹fit馬,堅爆! ^^

到左夜晚,過左亞Hon度羅左個pass,
之後再去左Superstore買red bean paste自己再試整大福餅,
出來賣相尚算不錯 (<--- 自己覺得,哈哈),
不過粉的厚度仍有待改進,我會繼續努力的!

充實兼productive的一天, yeah!