2006-03-17 09:22:00

3月14日

近幾日都無咩心情去update,好驚505~~
不過今個晚上同友人通過電話之後,
又突然間心血來潮好想去update~~

見到友人依家咁既情況,
我又諗返起以前自己經歷過既點滴,
我諗我當時既處境唔會比友人好好多,
不過可能本人衝動底,乜野都係做左先算,
所以可能會少左果種十五十六既心情,
不過其他既難奈,我是明白的!

若然妳真係想我幫手的話,我必定義不容辭,
可以為妳做的,我都唔介意去做,
妳知道我係"唔怕_" 的,哈哈~~

不過最後要點做,都係取決於你自己,
如果妳問我有無後悔當時所做既一切,
我曾經有後悔過,不過依家再諗返起,
我反而會覺得如果我當時無咁做,我依家可能會仲後悔。
結果雖然未如我所願,不過我至少為自己爭取過,咁已經夠~~
妳現在需要的是"勇氣", "勇氣", "勇氣",
妳唔夠的話,我隨時輸D比妳 (可能妳都覺得我太多 :p),
需知道: "愛真的需要勇氣來面對流言蜚語!"
所以,別怕,我會在你妳邊的~~