2005-05-04 03:41:34Simon仔

3/5...

3/5

今日一早起左身~準備今日ge exam….睇到1330左右出左門口返去考試喇~60條mc…都可以既…哈哈~搵左一搵derek同小小…攞左佢地幫我攞既野之後…我就同左亞傑peni仲有朱ling出左去m記食野喇~食完大家行左一陣咁多…之後就去左百老匯幫peni問下佢個新電話既野喇~問完我地就送左亞傑去搭地鐵…之後返左入214喇~冇咩野做…又唔想睇notes喎~於是我地就上下網咁啦~又上左library搵左一搵derek喎~睇下佢做緊咩野同有冇咩野做啦~點知佢又要返屋企食飯喎~算啦…之後到左1930我地就閃喇~朱ling返左屋企食飯…而我同peni就出左mk…去睇佢媽媽歐陽ge表演喇!!搵左一陣我地終於都到左喇~哈哈!!之後我地就聽啦~呢一個都可以話係一個宗教活動…哈哈!!睇到成2200先完呀~之後同左佢地去左食野~之後歐陽毫去左返工…而我就同peni行下mk喇~之後我地就搭地鐵返屋企喇~你地鐵聽到死賤人一號donald講野喎~果一下我想殺左佢呀~咩野人黎架...我覺得佢好賤囉~估唔到佢真係咁唔鍾意我...不過講真~佢呢d咁既人所謂同學...要唔要都算啦~婆婆媽媽咁...不過唔好做男人啦~又肥又樣衰....正一賤人呀!!我唔會再對你客氣....

今日同peni行街街…好開心嘩….不過同peni坐地鐵就…好嬲!!我想打人呀~
『我係唔會放過你架!!死賤人一號鍾浩瀚』