2005-04-15 03:30:35Simon仔

14/4...

14/4
今日起身已經係差唔多三點喇~死啦~又遲左…之後donald打黎喎~佢話我知tami佢要返學...就因為咁…大家都可以約遲d...打俾亞傑佢都岩岩起身~而又因為約遲左,咁我d時間就鬆左好多喇!!哈哈~我地慢慢返左tko…食完野之後我就返左telford喇~返到去係201諗坐倣下野先~點知呢個時候tami到左囉!!而慢慢大家都到齊喇~今日係大家交功課既日子呀~不過...得donald同學一個好乖咁畫左...唉!!不過算啦~最後大家都可以傾到野出黎~傾下呢樣傾下果樣…攪到成1900先出得mk買野~而中間仲因為derek同揚哥哥…而令到我一次做左一個任性既決定…叫佢地兩個你對方同我中…做一個選擇…我唔係唔想揚哥哥錫derek呀~係…我感覺話我知我好唔舒服呀!!你地又知唔知呀~唔係因為咩野~之後出左mk中南...勁貴囉~冇可能買到...之後行左去太子~點知...收晒囉...咁唯有聽日啦~今晚又一次無工而還喇~之後我就過左北角搵derek食飯...點知又因為揚哥哥…derek又講左一個大話…仲要俾我即時知道左…我又發脾氣喇...點解次次都係咁喎!!我諗我真係就癲架喇~不過我知我唔可以成日都亂黎...我記得你尋晚講詔既一句:『你以前都唔係咁架...』係呀~我以前真係唔係咁架...而我係因為我同你分左手之後…成日都好驚你會離開我…所以一有少少野我就發脾氣…而我咁攸唔係棍draw你attention呀~而係我自己…好忟呀~我都唔知自己仲可以攸d咩野~我好似見到你…但就咩野都做唔到…好忟呀!!而加上積埋積埋...呢一排毫係咁發晒出黎!!不過我話過~我希望我唔會再係咁...我會做架...之後就同左揚哥哥傾計...傾左好多好多~知道揚哥哥佢對我真係好好~話左佢知點解我今日會咁~好左好多喇~之後返左屋企…為左個booklet做左好多野~好想快d可以攪掂佢呀~因為我知道我仲有好多野未做呀!!