2004-11-02 03:32:41Simon仔

返新工...

1/11

因為尋晚太過累ge關係…我2230左右就去左訓喇~哈哈~好耐都冇試過咁早訓喇~哈哈~而今朝訓到1100我就自己起左身喇~之後我就換衫~因為今日要陪媽咪出去長少灣攞野呀!而我地搭地鐵ge時候derek sms我喎~佢打左16圈囉~勁開心…(但佢應該同我差唔多咁累架尋日~大家諗下丫~我平日咁夜訓都頂唔順2230就訓喇~所以我覺得佢都應該幾辛苦囉~哈哈~不過我唔知啦~可能佢同人地打牌就乜野累都唔記得啦~始終佢都係佢~我同佢冇得比ge~哈哈)而佢話俾我知佢返緊學~哈哈~而佢仲應該係我下一班車囉~(嘩..如果佢同我同一班車…都幾驚下喎~)!之後我同媽咪1230就出到去喇…攞完之後就即刻拎左過去俾亞姨~哈哈~原來我地係幫亞姨拎而唔係我地自己拎~算啦~一樣ji…之後我地就過左mk喇~一黎毫係去食野啦~二黎就順便叫媽咪陪我買衫返工~係呀~我今日將會第一日返工呀~哈哈!咁我就到左mk就去左同我買衫先喇~之後我地仲行多左一陣先食野呀~到我地行完…我地就去左飲茶喇~好快咁就食完喇~之後媽咪佢自己去左行街~而我呢~我就早左d過去tst返工…因為話晒今日都係第一日嘛~一黎我唔想第一日就遲到…二黎我想早d返去睇下我應該係邊度換衫呀!!哈哈~我1630過到去…上到去就有人話俾我知我應該係邊度換衫~而佢仲陪我換衫tim…哈哈!!之後我就開始第一日ge工作喇~~哈哈~可能因為我件衫啦~我覺得好緊張囉~哈哈~而佢一次過講左好多好多野俾我知~嘩~大佬.…我覺得我一定唔記得囉~哈哈~不過唔緊要啦~我知道我遲d一定記得既~之後我就係度唔知做咩好喇~因為真係冇野做架~我係到行行企企…之後好彩有個同事叫左我入去幫手~之後我同佢係倉度傾計tim…傾傾下…出面停左音樂喎~我就睇下咩野事啦~原來收工喇~唔係呀化~我企左出去一陣~入左黎傾左一陣~咁快就收工??哈哈~真係估你唔到囉~之後我就收工喇!!去到locker見到我有11個miss call仲有一個sms囉~原來derek佢地黎左搵我呀~不過我入左倉做野~(其實係傾計~)見唔到佢地tim…之後打返俾佢佢又聽唔度電話喎~算啦唯有~之後媽媽話有飯食問我食唔食…咁我就話食喇~而仲有打左俾peni…佢係main campus做緊野囉~哈哈~`佢仲話我知聽日要present sm tim…不過我都未做…而且我記得佢講話再雨一個星期先present…唔理lu…哈哈!!之後我就搭左車返屋企喇~搭緊車ge時候終於都搵到derek喇~我果然冇估錯佢地仲係tst…而我就已經離開左喇~可能上天今日唔想我地見啦~哈哈!之後我就繼續返屋企喇~返到黎我就沖涼~之後自己煮返d野黎食~唉!!慘~食完仲要自己洗埋tim喎~不過好彩呢d野我都做慣ji…之後我就開始做我份event term paper喇~諗左好耐都唔知做咩野topis好~之後繼續諗諗諗~都諗唔到~呢個時候見到peni…佢話俾我知佢買左個web cam…哈哈~咁我就同佢玩左一陣~之後我就再繼續喇~msn wallis見到我仲hi我tim…佢仲問我呢幾日係唔係好忙~我就話幾架~而我就問佢點解知我好忙~佢就話我兩日冇on過line喎~估唔到佢都有留意到喎~呵呵~之後我就問下佢有冇掛住我啦~估唔到佢答有d啦~哈哈~我覺得佢唔似講笑囉~佢仲問我信唔信…我信架~哈哈!!之後佢就因為訓覺而off左喇~跟住我就繼續做喇~而中間又問下derek…仲有叫左佢幫我downloadHKTB份report tim….因為我睇唔到pdf file呀~之後盲一直問下佢做咩野好呀~我自己又諗下呀~不過最後都諗唔到~而最後我都係放棄左…因為聽日要site visit 呀~而derek仲陪緊我…幫我諗緊囉~多謝你呀!!終於…我打埋呢個日記就訓喇~