2004-10-29 03:35:48Simon仔

久違了...

28/10

好…首先講返一尋日唔記得講ge野先~哎呀…我好慘呀~話說我近排有一個習慣就係一睇完個sms massage呢就會即刻delete左佢…因為我試過唔夠位收sms呀!咁當我又收到個sms ge時候…我就睇啦~睇完我就照平日咁delete啦~而係呢個時候…我見到一個刪除所有ge選擇喎~而我之前又試過用呢一樣野喎~(因為果時我實在太多massage喇~)咁我就諗都冇諗就一下咁按左ok喇~而之後我就好似平時咁出返去啦~而平時我一出去我就會睇一睇我ge寄件區有冇新寄左出去又未delete啦~點知我今次一睇~頂佢文章數目變左0囉~我當時呆左一下~之後就叫左出黎~哎呀!!我每一個月辛辛苦苦咁一個一個字打出黎…而每一個仲要分成7,8頁先send得晒出去俾billy ge massage….冇晒喇~咩野都冇喇~我想喊囉~我ge所有記憶好以一下咁就冇左…唉!攪到我鬼死咁唔開心…不過算啦~學billy話齋~舊ge唔去新ge唔黎!好~要儲過啦!!(但我原本諗住send到相識一年就收手~而家點好呢??)

今日又係一日冇堂上ge日子~因為cancel class呀~哈哈~但我都好早起左身呀~因為媽咪叫我陪佢出去長沙灣買衫呀~哈哈!好啦~咁我唯有陪佢出啦~出到去我地就上左去喇~我地係果度由1100留到人地1400收工先走呀~哈哈~真係幾勁都有呀~之後我就打左俾derek喇~(因為我地尋日講過話出街~因為我地都dayoff呀今日…點知佢果個原來今日唔駛返囉都~咁我就…哈哈~我又係ge咁遲先搵佢喎~搵佢ge時候都成1500啦~仲點出喎~)之後我就返左屋企樓下飲茶喇~飲到1630啦~我地就上左屋企~執下岩岩買左ge衫…都幾多喎~哈哈!之後我就上下網喇~而今日原來諗住搵billy唱k架~不過佢又話冇錢~所以冇出去…而尋 日又諗住搵carmen佢地食飯…於是今日又問下佢地得唔得啦~哈哈~大家都ok喎~咁我地就決定左今晚食飯喇~好耐冇一齊出黎食飯喇~哈哈!我約左2030 cwb等…而我毫係屋企hea多左一陣~之後大約1900左右就出左門口喇~(因為我知道白飯今日都會過cwb…想搵佢攞返d筆呀~)之後出到去自己行左一陣佢就出到黎喇~攞左d筆佢個朋友未到…咁我地就行左一陣~而到佢個朋友到左我就走喇~之後我一離開佢地carmen就打俾我喇~佢話佢依家過黎!咁我就等佢啦~哈哈~隔左一陣佢就到左…哈哈好耐冇見喇~之後我地兩個行左一陣…亞bute佢地就打黎喇~佢地都得喇~之後我地就約左係sogo等…到大家到齊因2大家都未餓我地就去左行街先…哈哈~好耐冇試過一齊行街喇~哈哈~個感覺好開心呀~佢地果然係我ge好朋友呀~我覺得一班好朋友一齊行街一定會特別開心架~哈哈!行到咁上下~大約2230啦~我地就去左m記食野~哈哈…傾下玩下~咁又一個鍾喇!!我地仲幫carmen改左個名叫『雲尼史伐龍賓』tim呀~哈哈!!笑死左!!之後我地就是各自閃喇~同carmen搭地鐵~都傾左d野~哈哈~之後返症屋企lu…沖涼icq同msn…呢d我就一定會做架喇~而今日同左billy講我delete晒d sms囉~唉…佢叫我儲過囉~而佢又話贏左我囉~因為佢有我冇~激死左!!(其實我一聽到佢咁講我有一百萬個開心囉~估唔到佢有留囉~哈哈!!雖然冇咩野咁特別…但呢d咁少ge野就可以令到我好開心…billy真係一個我估唔到ge人呀~等我尋日仲同peni講佢唔會留tim…哈哈!!)之後就完左個話題lu…而msn…derek話放左我三次飛機聽日陪返我喎~哈哈~都唔可以咁講ge~咁你真係唔得嘛~我都唔會放係心既~不過你話陪我喎…梗係好啦~哈哈~不過我諗到依家都未諗到有咩野做囉~都唔知點好喇~都係聽日先算啦~而今晚仲有同waills傾~佢剪左頭髮囉~哈哈~個頭都幾型喎~不過我個人黎講就覺得貴左d囉~哈哈!不過最緊要你鍾意~你鍾意就乜都抵返晒啦~係唔係…仲有呀~今日我都有搵揚哥哥~因為想叫佢send歌俾我…不過佢好似好忙咁囉~都唔想阻佢~之後玩多一陣~打埋個日記就差唔多訓喇~