2004-10-27 02:52:11Simon仔

龍鳳鬥...

26/10

尋晚同derek傾電話傾到0400先訓~不過今朝我個人又好醒喎~但peni打比我話我知佢好眼訓…所以唔去site visit喎~咁我見佢唔去~我都唔去lu…之後就想繼續訓喇~而呢一個時候電話又響…邊個呢~原來係derek囉~佢應該驚我唔知醒~不過我同佢講左我唔去…之後都同佢傾左一陣~佢話再訓15分鐘...所以我就係15分鐘之後打比佢叫佢喇~打完比佢我又訓返~到左1150左右媽咪叫左我起身~之後我就第一時間打左俾peni…問下佢係唔係唱k啦~哈哈~原來係真~咁我就準備一切喇~(好耐冇唱喇!!)之後到左1230左右我就出門口喇~join左peni之後就出左九龍灣唱喇!!我地一入到去就點歌~係咁唱~哈哈~好耐冇唱過喇~好開心呀!!之後我地唱到1600左右就返左學校上堂喇~今日做ge野都ok啦~哈哈…起碼我都叫識做…之後我地就join左c+…去左我地ge食堂delifrance食左少少野~之後就出mk喇~而係食野ge時候收到derek sms囉~佢都食緊野喎~哈哈!!出到去mk我地就去左陪c+買hollwind d野~佢地好似好期待咁囉~而我就…冇咩野特別!!一路陪佢地買野~原來約左個以前同事架~不過又冇去到…直到2100…我就離開左佢地喇~因為今晚我約左edmond呀~哈哈!好耐冇見佢喇都~我地之後就去左奧海城睇戲~我地今日睇一套我想睇左好耐但又未睇ge…『龍鳳鬥』…哈哈~又的確幾咩野喎~哈哈~我都睇到…………….之後我地睇完就返左去mk食野喇~同佢傾下大家近況…感覺都ok啦~之後就返左屋企喇!!icq…msn已經係我必做ge野喇~而我地仲約左聽日1100返到學校傾下我地個未做過但聽日present ge present tim…哈哈!!打埋日記~咁就差唔多喇~

龍鳳鬥都真係幾得~唔知呢個世界有冇飲好似劉德華咁會對我咁好呢?有就好lu…

我已沒有這力氣一生一世撐下去缺乏你
精心計盡了算盡了生死怎可以逃避
你接受了信命理 愛昨日仍有效突然又過期
狠心的你累了的我仍掛著你
如常背靠你 深知一失去剩下了半臂
人若然行開了 連對罵亦無期
為何你要我去信那麼些枉生的歪理
什麼世上人間天與地 在某一天又再一起
如你若有事我會很寂寞
我獨個行樂怎可快樂
我沒你的運氣能先走 畢竟能早登天國
但你若有事 我要孤獨做人就從頭再學
學習到天邊海角 一人拼搏
我這主角沒有襯托